Сайт для педагогічних працівників і батьків молодших школярів

Оберіть категорію

Станція «Світ емоцій і почуттів»

Вступне слово педагогічного працівника

Мета: створити атмосферу подорожі.

Час проведення: 5 хв.

Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація, де буде зображений потяг, звук потягу – МР3 файл (додаток 1), квиток на потяг (додаток 2).

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Доброго дня, діти, сьогодні ми з вами розпочнемо нашу веселу подорож. Ми з вами маємо чарівний потяг, цим потягом ми з вами і будемо подорожувати, але для того, щоб потрапити на потяг, кожен з нас повинен мати квиток, квитки продаються в касі – ціна квитка одна посмішка (педагогічний працівник дістає квитки, і учні по черзі мають придбати собі квиток за посмішку). Після «купівлі» квитків діти сідають на свої місця. Квиток (додаток 2). Педагогічний працівник каже: «Шановні пасажири, потяг відправляється у веселу подорож (після слів педагогічного працівника лунає звук потягу – додаток 1).

До уваги педагогічного працівника!
Звук потягу МР3 файл – додаток 1. Зразок квитка зображено на додатку 2, який знаходиться в категорії «додатки».

Мультимедійна презентація

Мета: розширити поінформованість учнів про емоції та почуття.

Час проведення: 5-10 хв.

Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація.

Хід проведення: Педагогічний працівник дає учням визначення понять «емоції» та «почуття», після чого педагогічний працівник пропонує учням мімікою відтворити різні емоції, починаючи з негативних (гнів, образа, відраза, смуток та ін.) і закінчуючи позитивними емоціями (радість, задоволення, інтерес та ін.).

Перегляд мультфільму «Віні Пух»

Мета: перегляд учнями мультфільму та його обговорення.

Час проведення: 20 – 25 хв.

Ресурси: мультфільм «Віні Пуха» (Глава 3, в якій віслюк Іа святкує свій день Народження), проектор/мультимедійна дошка, комп’ютер/ноутбук.

Хід проведення:

Педагогічний працівник пропонує учням переглянути мультфільм про Віні Пуха і під час його перегляду відповідати на запитання педагогічного працівника.

Запитання для обговорення:

– Які емоції переживає ослик Іа біля озерця?

– Що відчуває Віні Пух, коли бачить у сови хвостик Іа?

– Які емоції переживає ослик Іа, коли сова йому дарує його хвостик?

– Які емоції переживають Віні Пух, П’ятачок, ослик Іа і сова в кінці мультфільму?

До уваги педагогічного працівника!
У додатку 5 пропонується мультимедійна презентація на тему: «Світ емоцій і почуттів», мультфільм про Віні Пуха – додаток 6, в рубриці «презентації» та «мультфільми».

Вправа «Вдих-видих»

Мета: активізувати увагу, зняти психічне і фізичне напруження учнів.

Час проведення: 5 – 10 хв.

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Емоції та почуття можуть бути як негативні так і позитивні. То що ж робити, якщо ви переживаєте негативні, емоції або почуття?»

Якщо ви розлючені на когось дуже сильно і у вас з’явилося бажання на когось накричати або вдарити, потрібно зразу зупинити себе, і це можна зробити таким чином: бажано вийти з цього приміщення, де знаходиться людина, яка вас розлютила, або, якщо це велике приміщення, можна не виходити і проробити таку вправу: глибоко вдихнути повітря носом і видихнути ротом, цю вправу потрібно проробити не менше 3-х разів. Педагогічний працівник пропонує учням проробити  вправу «вдих-видих».

Запитання до обговорення:

– Як ви себе почували підчас цієї вправи?

– Як ви почуваєте себе після цієї вправи?

Перегляд мультфільму «Дівчинка та зайці»

Мета: перегляд учнями мультфільму, та його обговорення.

Час проведення: 10 – 15 хв.

Ресурси: мультфільм, проектор/мультимедійна дошка, комп’ютер/ноутбук.

Хід проведення: Педагогічний працівник пропонує учням переглянути мультфільм про дівчинку і зайців і паралельно відповідати на питання педагогічного працівника.

Запитання для обговорення:

– Що дівчинка відчула, коли побачила зайчиків в лісі, які дуже змерзли?

– Які емоції переживала дівчинка, коли побачила лисицю, яка хоче з’їсти зайчиків?

– Як дівчинка почувала себе після того, коли, нарешті, збудувала надійну хатинку для зайчиків?

До уваги педагогічного працівника!
Мультфільм про дівчинку та зайців є додатком 7 і знаходиться в рубриці «мультфільми».

Вправа «М’яч чесності»

Мета: підвести підсумки тренінгового заняття; сприяти підвищенню згуртованості класу, розвитку чесності учнів, висловленню власної думки кожним учнем.

Час проведення: 10-15 хв.

Ресурси: «М’яч чесності».

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «І на завершення нашої сьогоднішньої подорожі пропоную вам пограти в гру, яка називається «М’яч чесності». Педагогічний працівник пропонує учням сісти в коло і по черзі кожному висловитися, передаючи м’яч по колу.

Запитання для обговорення:

– Чи сподобалася вам наша подорож?

– Якщо сподобалася, то чим?

– Якщо не сподобалася, то чим?

– Що вам найбільше запам’яталось з нашої сьогоднішньої подорожі?

До уваги педагогічного працівника!
Для виконання вправи «М’яч чесності» Ви можете взяти маленький м’ячик або будь-який предмет, схожий на м’ячик. Під час виконання цієї вправи Ви задаєте кожному учню запитання для обговорення.

Педагогічний працівник дякує учням за участь в тренінговому занятті (подорожі).

Педагогічний працівник каже «До нових зустрічей!

До наступної подорожі!»

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля відмічені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Коментарі

Яна

Ваши тренинги интересные!! А есть ли у вас еще подобные разработки??