Сайт для педагогічних працівників і батьків молодших школярів

Оберіть категорію

Станція «Таємниця наших імен»

Вступне слово педагогічного працівника

Мета: створити атмосферу подорожі.

Час проведення: 5 хв.

Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація, де буде зображений потяг, звук потягу – МР3 файл (додаток 1), квиток на потяг (додаток 2).

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Доброго дня, діти, сьогодні ми з вами розпочнемо нашу веселу подорож. Ми з вами маємо чарівний потяг, цим потягом ми з вами і будемо подорожувати, але для того, щоб потрапити на потяг, кожен з нас повинен мати квиток, квитки продаються в касі – ціна квитка одна посмішка (педагогічний працівник дістає квитки, і учні по черзі мають придбати собі квиток за посмішку). Після «купівлі» квитків діти сідають на свої місця. Квиток (додаток 2). Педагогічний працівник каже: «Шановні пасажири, потяг відправляється у веселу подорож (після слів педагогічного працівника лунає звук потягу – додаток 1).

До уваги педагогічного працівника!
Звук потягу МР3 файл – додаток 1. Зразок квитка зображено на додатку 2, який знаходиться в категорії «додатки».

Педагогічний працівник каже: «Як прекрасно, коли нас називають по імені а не видумують різні призвіська, дуже важливо називати людину так, як вона себе називає. А як би ви хотіли, щоб вас називали?».

Вправа «Клубочок»

Мета: сприяти розвитку запам’ятовування імен в колективі класу.

Час проведення: 5 хв.

Хід проведення: Педагогічний працівник пропонує учням сісти в коло, і по черзі називати своє ім’я та імена своїх однокласників. Сусід ліворуч має повторити ім’я сусіда з праворуч, а останній учень має повторити всі імена учнів у тому порядку, в якому вони сидять.

Мультимедійна презентація

Мета: розширити поінформованість учнів про їхні імена.

Час проведення: 10-15 хв.

Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація.

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «У кожної людини є ім’я, яке дали їй при народженні. Кожне ім’я несе певний зміст і, так чи інакше, впливає на характер людини». Після чого педагогічний працівник читає міні-лекцію з мультимедійної дошки.

Під час міні-лекції (діалогу з учнями) педагогічний працівник питає:

– А чи знаєте ви історію свого імені?

– Якщо хтось знає, розкажіть будь-ласка, нам всім історію свого імені.

Педагогічний працівник по черзі зачитує значення імен учнів.

До уваги педагогічного працівника!
Можете заздалегідь знайти значення імен кожного учня або ж дати завдання учням дізнатися у своїх батьків значення їх імен (взяти інтерв’ю у своїх батьків на тему: «Значення мого імені»). І на наступному занятті розповісти свою історію всьому класу).

Вправа «Звуки наших імен»

Мета: сприяти усвідомленню учнями мелодійності і неповторності кожного імені.

Час проведення: 3-5 хв.

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Ім’я людини – це дар, який вона отримує при народженні. Кожне ім’я має свої особливі неповторні звуки. А як же звучать наші імена, давайте послухаємо…». Педагогічний працівник пропонує учням тихо, а потім гучніше проговорити (проспівати) по складах ім’я кожного учня, так щоб кожне ім’я звучало мелодійно.

Педагогічний працівник каже: «Як гарно звучать наші імена».

До уваги педагогічного працівника!
У додатку 3 пропонується мультимедійна презентація на тему: «Таємниця наших імен», в презентації розмішений не тільки текст, а й картинки. Міні-лекція виступає діалогом з учнями і  знаходиться в рубриці «презентації».

Перегляд мультфільму Лунтік «Ім’я»

Мета: створити атмосферу казки, сприяти усвідомленню школярами важливості і унікальності імені кожного учня.

Час проведення: 10-15 хв.

Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація.

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «А зараз ми з вами переглянемо мультфільм».    

До уваги педагогічного працівника!
У додатку 4 пропонується мультфільм Лунтік «Ім’я» і знаходиться в рубриці «мультфільми».

Запитання для обговорення:

– Як ви вважаєте, чи важко було головному герою мультфільму без імені?

– Якщо важко, то чому?

Педагогічний працівник «Чи доводилося вам коли-небудь комусь давати ім’я? Людині, тварині, а можливо іграшкам?».

Вправа «М’яч чесності»

Мета: підвести підсумки тренінгового заняття; сприяти підвищенню згуртованості класу, розвитку чесності учнів, висловленню власної думки кожним учнем.

Час проведення: 10-15 хв.

Ресурси: «М’яч чесності».

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «І на завершення нашої сьогоднішньої подорожі пропоную вам пограти в гру, яка називається «М’яч чесності». Педагогічний працівник пропонує учням сісти в коло і по черзі кожному висловитися, передаючи м’яч по колу.

Запитання для обговорення:

– Чи сподобалася вам наша подорож?

– Якщо сподобалася, то чим?

– Якщо не сподобалася, то чим?

– Що вам найбільше запам’яталось з нашої сьогоднішньої подорожі?

До уваги педагогічного працівника!
Для виконання вправи «М’яч чесності» Ви можете взяти маленький м’ячик або будь-який предмет, схожий на м’ячик. Під час виконання цієї вправи Ви задаєте кожному учню запитання для обговорення.

Педагогічний працівник дякує учням за участь в тренінговому занятті (подорожі).

Педагогічний працівник каже «До нових зустрічей!

До наступної подорожі!»

Коментарів поки що немає, але Ви можете бути першим.

Ваша e-mail адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля відмічені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.