Сайт для педагогічних працівників і батьків молодших школярів

Оберіть категорію

Станція «Я ввічливий»

Вступне слово педагогічного працівника

Мета: створити атмосферу подорожі, під час якої показати культуру поведінки.

Час проведення: 5 хв.

Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація, де буде зображений потяг, звук потягу – МР3 файл (додаток 1), квиток на потяг (додаток 2).

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Доброго дня, діти, сьогодні ми з вами розпочнемо нашу веселу подорож. Ми з вами маємо чарівний потяг, цим потягом ми з вами і будемо подорожувати, але для того, щоб потрапити на потяг, кожен з нас повинен мати квиток, квитки продаються в касі – ціна квитка одна посмішка (педагогічний працівник дістає квитки, і учні по черзі мають придбати собі квиток за посмішку). Після «купівлі» квитків діти сідають на свої місця. Квиток (додаток 2). Педагогічний працівник каже: «Шановні пасажири, потяг відправляється у веселу подорож (після слів педагогічного працівника лунає звук потягу – додаток 1).

До уваги педагогічного працівника!
Звук потягу МР3 файл – додаток 1. Зразок квитка зображено на додатку 2 і знаходиться в категорії «додатки».

Мультимедійна презентація

Мета: розширити поінформованість учнів про поняття «ввічливість».

Час проведення: 5-10 хв.

Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація.

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Шановні пасажири ми з вами прибуваємо на станцію «Ввічливість» (після слів педагогічного працівника лунає звук потягу).

Педагогічний працівник інформує учнів про ввічливість, розповідає міні-лекцію з мультимедійної дошки.

Під час міні-лекції (у вигляді діалогу з учнями) педагогічний працівник обговорює картинки, зображені на слайді презентації.

Вправа «Незакінчене речення»

Мета: дізнатися у учнів хто така ввічлива людина.

Час проведення: 5-10 хв.

Хід проведення:      Педагогічний працівник каже: «А давайте пограємо з вами в гру, яка називається «Не закінчене речення». Педагогічний працівник пропонує учням продовжити речення: Ввічлива людина  – це ….?

Після висловлювань учнів педагогічний працівник каже: «Так, правильно, ввічлива людина ніколи не свариться ні з ким, вміє вибачати, говорити слова ввічливості, такі як: добрий ранок, добрий день, добрий вечір; бажає смачного людині, яка їсть, поступається місцем у громадському транспорті людям похилого віку (бабусям та дідусям), вагітним жінкам, людям з маленькими дітками, та людям з фізичними вадами; допомагає всім людям, які потребують допомоги; не перебиває розмови старших; дякує тому, хто для неї щось зробив хороше або щось дав/подарував; бажає на добраніч людині, яка йде спати та ін.

Перегляд мультфільму «Лунтік і його друзі. Нечемні»

Мета: створити атмосферу казки.

Час проведення: 10-15 хв.

Ресурси: мультфільм «Лунтік і його друзі. Нечемні», 42 серія, мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація.

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «А, зараз ми з вами переглянемо мультфільм «Лунтік і його друзі. Нечемні».

Запитання для обговорення:

– Чи був Лунтік ввічливим?

– Чи були черв’яки Вупсель і Пупсель ввічливими?

– Чому саме намагався навчити Лунтік черв’яків Вупселя і Пупселя?

До уваги педагогічного працівника!
У додатку 18 пропонується мультимедійна презентація на тему: «Я ввічливий», в презентації розміщений не тільки текст, а й картинки. Міні-лекція подана у вигляді діалогу з учнями. У додатку 19 пропонується мультфільму «Лунтік і його друзі. Нечемні», який знаходиться в рубриці «мультфільми».

Вправа «М’яч чесності»

Мета: підвести підсумки тренінгового заняття; сприяти підвищенню згуртованості класу, розвитку чесності учнів, надати можливість висловити власну думку кожному учню.

Час проведення: 10-15 хв.

Ресурси: «М’яч чесності».

Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «І на завершення нашої сьогоднішньої подорожі пропоную вам пограти в гру, яка називається «М’яч чесності». Педагогічний працівник пропонує учням сісти в коло і по черзі кожному висловитися, передаючи м’яч по колу.

Запитання для обговорення:

– Чи сподобалася вам наша подорож?

– Якщо сподобалася, то чим?

– Якщо не сподобалася, то чим?

– Що вам найбільше запам’яталось з нашої сьогоднішньої подорожі?

До уваги педагогічного працівника!
Для виконання вправи «М’яч чесності» Ви можете взяти маленький м’ячик або будь-який предмет, схожий на м’ячик. Під час виконання цієї вправи Ви задаєте кожному учню запитання для обговорення.

Педагогічний працівник дякує учням за участь в тренінговому занятті (подорожі).

Педагогічний працівник каже «До нових зустрічей!

До наступної подорожі!»

Коментарів поки що немає, але Ви можете бути першим.

Ваша e-mail адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля відмічені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.