Станція «Мої улюблені герої»
Вступне слово педагогічного працівника
Мета: створити атмосферу подорожі.
Час проведення: 5 хв.
Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація, де буде зображений потяг, звук потягу – МР3 файл (додаток 1), квиток на потяг (додаток 2).
Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Доброго дня, діти, сьогодні ми з вами розпочнемо нашу веселу подорож. Ми з вами маємо чарівний потяг, цим потягом ми з вами і будемо подорожувати, але для того, щоб потрапити на потяг, кожен з нас повинен мати квиток, квитки продаються в касі – ціна квитка одна посмішка (педагогічний працівник дістає квитки, і учні по черзі мають придбати собі квиток за посмішку). Після «купівлі» квитків діти сідають на свої місця. Квиток (додаток 2). Педагогічний працівник каже: «Шановні пасажири, потяг відправляється у веселу подорож (після слів педагогічного працівника лунає звук потягу – додаток 1).
До уваги педагогічного працівника!
Звук потягу МР3 файл – додаток 1. Зразок квитка зображено на додатку 2 і знаходиться в категорії «додатки».
Мультимедійна презентація
Мета: розширити поінформованість учнів про поняття «улюблений герой».
Час проведення: 5-10 хв.
Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація.
Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Шановні пасажири, ми з вами прибуваємо на станцію «Мої улюблені герої» (після слів педагогічного працівника лунає звук потягу).
Педагогічний працівник інформує учнів про поняття герой, кумир, читає міні-лекцію з мультимедійної дошки.
Вправа «Мій/мої улюблені герої»
Мета: створити сприятливі умови для розвитку творчих здібностей та логічного мислення.
Час проведення: 5-10 хв.
Ресурси: папір формату А-4 і фломастери/олівці (з розрахунком на кожного учня 1 аркуш паперу і 1 фломастер/олівець).
Хід проведення: Педагогічний працівник пропонує учням намалювати свого улюбленого героя і показати його всьому класу.
Перегляд мультфільму «Панда Кунг-фу»
Мета: створити атмосферу казки.
Час проведення: 15-20 хв.
Ресурси: мультфільм «Панда Кунг-фу», 1 частина, мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер.
Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «А, зараз ми з вами переглянемо мультфільм «Панда Кунг-фу» 1 частину (перші 12 хв.).
До уваги педагогічного працівника!
У додатку 16 пропонується мультимедійна презентація на тему «Мої улюблені герої», в презентації розмішений не тільки текст, а й картинки. Міні-лекція проводиться у вигляді діалогу з учнями. У додатку 17 пропонується мультфільму «Панда Кунг-фу», 1 частина (перші 12 хв.), який знаходяться в рубриці «мультфільми».
Запитання для обговорення:
– Які улюблені герої були у Панди?
– Чому вони йому подобалися?
Вправа «М’яч чесності»
Мета: підвести підсумки тренінгового заняття; сприяти підвищенню згуртованості класу, розвитку чесності учнів, висловленню власної думки кожним учнем.
Час проведення: 10-15 хв.
Ресурси: «М’яч чесності».
Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «І на завершення нашої сьогоднішньої подорожі пропоную вам пограти в гру, яка називається «М’яч чесності». Педагогічний працівник пропонує учням сісти в коло і по черзі кожному висловитися, передаючи м’яч по колу.
Запитання для обговорення:
– Чи сподобалася вам сьогодні побути з вашими героями?
– Чому тобі подобається саме цей герой/герої?
– Чи хотів би ти бути схожим на свого улюбленого/улюблених героя/героїв?
– Що вам найбільше запам’яталось з нашої сьогоднішньої подорожі?
До уваги педагогічного працівника!
Для виконання вправи «М’яч чесності» Ви можете взяти маленький м’ячик або будь-який предмет, схожий на м’ячик. Під час виконання цієї вправи Ви задаєте кожному учню запитання для обговорення.
Педагогічний працівник дякує учням за участь в тренінговому занятті (подорожі).
Педагогічний працівник каже «До нових зустрічей!
До наступної подорожі!»