Станція «Я молодший школяр»
Вступне слово педагогічного працівника
Мета: створити атмосферу подорожі.
Час проведення: 5 хв.
Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація, де буде зображений потяг, звук потягу – МР3 файл (додаток 1), квиток на потяг (додаток 2).
Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Доброго дня, діти, сьогодні ми з вами розпочнемо нашу веселу подорож. Ми з вами маємо чарівний потяг, цим потягом ми з вами і будемо подорожувати, але для того, щоб потрапити на потяг, кожен з нас повинен мати квиток, квитки продаються в касі – ціна квитка одна посмішка (педагогічний працівник дістає квитки, і учні по черзі мають придбати собі квиток за посмішку). Після «купівлі» квитків діти сідають на свої місця. Квиток (додаток 2). Педагогічний працівник каже: «Шановні пасажири, потяг відправляється у веселу подорож (після слів педагогічного працівника лунає звук потягу – додаток 1).
До уваги педагогічного працівника!
Звук потягу МР3 файл – додаток 1. Зразок квитка зображено на додатку 2, який знаходиться в категорії «додатки».
Мультимедійна презентація
Мета: розширити поінформованість учнів про поняття «молодший школяр», його права та обов’язки.
Час проведення: 5-10 хв.
Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація.
Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «Шановні пасажири, ми з вами прибуваємо на станцію «Я молодший школяр» (після слів педагогічного працівника лунає звук потягу).
Педагогічний працівник інформує учнів про їх права та обов’язки, читає міні-лекцію з мультимедійної дошки
Перегляд відеоролика «Режим дня школяра»
Мета: поінформувати учнів про їх розпорядок дня.
Час проведення: 10 хв.
Ресурси: мультимедійна дошка/проектор, ноутбук/комп’ютер, мультимедійна презентація.
Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «А зараз ми з вами переглянемо мультфільм «Режим дня школяра».
До уваги педагогічного працівника!
У додатку 13 пропонується мультимедійна презентація на тему: «Я молодший школяр, мої права та обов’язки», в презентації розмішений не тільки текст, а й картинки. Міні-лекція побудована у вигляді діалогу з учнями. У додатку 14 пропонується відеоролик «Режим дня школяра».
Запитання для обговорення:
– Чи потрібен вам розпорядок дня?
– Якщо «так», то навіщо?
– Якщо «ні», то чому?
Вправа «М’яч чесності»
Мета: підвести підсумки тренінгового заняття; сприяти підвищенню згуртованості класу, розвитку чесності учнів, висловленню власної думки кожним учнем.
Час проведення: 10-15 хв.
Ресурси: «М’яч чесності».
Хід проведення: Педагогічний працівник каже: «І на завершення нашої сьогоднішньої подорожі пропоную вам пограти в гру, яка називається «М’яч чесності». Педагогічний працівник пропонує учням сісти в коло і по черзі кожному висловитися, передаючи м’яч по колу.
Запитання для обговорення:
– Чи сподобалася вам наша подорож?
– Якщо сподобалася, то чим?
– Якщо не сподобалася, то чим?
– Що вам найбільше запам’яталось з нашої сьогоднішньої подорожі?
До уваги педагогічного працівника!
Для виконання вправи «М’яч чесності» Ви можете взяти маленький м’ячик або будь-який предмет, схожий на м’ячик. Під час виконання цієї вправи Ви задаєте кожному учню запитання для обговорення.
Педагогічний працівник дякує учням за участь в тренінговому занятті (подорожі).
Педагогічний працівник каже «До нових зустрічей!
До наступної подорожі!»